☏ +36-70 / 252 - 0482   ✉ solarman @ solarman.hu

A szerződés nyelve: magyar.

Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák az SolarMan SE. (Székhely: 7624 Pécs, Dr. Hal József utca 4/C, adószám: 18324929-1-02), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett weboldal használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.SolarMan

Szolgáltató adatai:

  • Neve: SolarMan Sport Egyesület
  • Székhelye: 7624 Pécs, Dr. Hal József utca 4/C
  • Elektronikus levelezési címe: solarman@solarman.hu
  • Nyilvántartási száma: 02-02-0002392
  • Adószáma: 18324929-1-02
  • Bankszámla száma: OTP Bank 11731056 – 21453207
  • Telefonszáma: +36-70 / 252-0482
  • Honlap: www.solarman.hu

A tárhely-szolgáltató adatai:

  • Neve: Honlapcentrum BT.
  • Székhely, levelezési cím: 7627 Pécs, Hétvezér utca 25.
  • Adószám: 25782512-1-02   –   Közösségi adószám: HU25782512
  • Cégjegyzékszám: 02-06-074510
  • Telefonszám : +36 70 388 46 20
  • E-mail : info@honlapkeszites-pecs.com
  • Honlap: www.honlapkeszites-pecs.com

1. Alapvető rendelkezések

1.1 A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Jelen Szabályzat hatálya a feltöltésétől a visszavonásáig tart, annak módosításáról a Szolgáltató felelőssége dönteni. A módosításokról a Szolgáltató értesíti a szerződött Felhasználót.

1.3. A weboldal, mint szerzői jogi mű a szerzői jog védelme alatt áll. A weboldalon sportversenyzői nevezési díjat, valamint egyes esetekben speciális hirdetést, és média szolgáltatást értékesítünk, melynek díját az online regisztrációt követően banki utalással (későbbiekben bankkártyás fizetéssel) lehet kiegyenlíteni, azokra ugyanezek a jogok vonatkoznak A nevezési díjak Áfát nem tartalmaznak, a többi szolgáltatás igen. A szolgáltatásokról nyugtát, valamint kérés esetén számlát biztosítunk.

1.4. A Szolgáltató vállalja, hogy weboldala a Felhasználó rendelkezésére áll a nap 24 órájában, kivéve a karbantartási időszakot. Ennek időtartamáról és tartalmáról 72 órával az életbelépése előtt értesíteni fogja a Felhasználókat.

2. Adatkezelési szabályok

2.1. A Szolgáltató biztosítja a Felhasználó számára a vásárlás, illetve a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatainak védelmét. Az adatvédelem a következő linken olvasható, nyomtatható, illetve letölthető https://mecsekman.hu/adatkezelesi-tajekoztato/.

3. A weboldalon igénybe vehető szolgáltatások köre

3.1. A weboldalon megjelenített termékek egy közvetítői szolgáltatás virtuálisan elérhető része, amely megrendezett sportesemények nevezési díjáról, valamint a szolgáltató által biztosított egyes felületekről, reklámokról illetve média szolgáltatásról szól, díjfizetés ellenében, amely csak online kezelhető. Fizikailag nem elérhető, személyesen nem vásárolható. Mivel virtuális termékről van szó, ezért sem szállítási, sem csomagolási díj nincs. A szolgáltatások egy része adómentes, ezért ezek nem tartalmaznak Áfát, a nettó ár egyben a bruttó ár is. Más részük tartalmaz Áfát, ezekről áfás számlát biztosítunk.

3.2. A weboldalon a Szolgáltató részletesen feltünteti a szolgáltatás nevét, leírását, a szolgáltatásáról fotót jeleníthet meg. A szolgáltatás adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat az akció időtartamáról.

4. Rendelés menete

4.1. A weboldalon történő szolgáltatások igénybevételéhez regisztráció szükséges, ennek menetét az adatvédelmi tájékoztató részletesen ismerteti. A szolgáltatások minden megjelenítési formájánál megtalálható a „kosárba teszem” gomb. Ha további terméket szeretne még vásárolni, tovább böngészhet az oldalon, további termékeket tehet a kosárba. Ezután a kosár gombra kattintva megtekintheti a vásárolt termékeket tételesen a kosarában a kosár oldalon. Amennyiben valamely terméket mégsem szeretné megvásárolni, a termék melletti x-el eltávolíthatja azt a kosarából. Ha a vásárlás mellett dönt, a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva a Pénztár oldalra jut, ahol nyugtát kérhet a szolgáltatások vásárlásáról, illetve számla kiállítása esetén ki kell tölteni kötelezően a számlázási adatokat. Itt választhat fizetési módot, amely (a későbbiekben bevezetett bankkártyás) és Közvetlen banki átutalásból áll. (Bankkártyás fizetéskor átkerül a fizetési partnerünk oldalára, ahonnan kártyaadatainak megadása és a sikeres fizetés után visszakerül oldalunkra, ahol a vásárlásának összesítését találja. Ezzel az oldalon történő vásárlás befejezettnek tekinthető.) A közvetlen banki átutalásnál nem kerül át a fizetési oldalra, hanem megjelennek a Szolgáltató bankfiókjának átutalási adatai, ahová utalni kell. Az átutalást ezen adatok birtokában a saját bankjánál kell kezdeményezni. Ebben az esetben a sikeres vásárláshoz meg kell várni a banki átutalási időt, a díj beérkezését követően az előfizető/vásárló elektronikus úton értesítést, valamint nyugtát/számlát kap.

4.2. Adatbeviteli hibák esetén ezek kijavítására többféle lehetőség is adódik. Ha plusz terméket szeretne a kosárba tenni, esetleg törölni szeretne onnan terméket, a pénztár oldalról is visszatérhet a termék oldalakra, törlés esetén a kosár oldalon a termék melletti piros x-el törölheti a rendelést, esetleg ürítheti a kosarát. Ha a pénztár oldalon a „Megrendelés elküldése” gombra kattint, azt webshopunk sikeres megrendelésnek veszi, de teljesített csak a pénzügyi teljesítés után lesz. Ha a fizetési oldalról pénzügyi teljesítés nélkül lép vissza, vagy bezárja az oldalt, azt a webáruház sikertelen rendelésnek minősíti. Adminisztrációs hiba (elgépelés, rossz e-mail cím stb..) esetén, lehetőség szerint a Felhasználó is javíthatja a hibát, amelyeket a rendszer nem enged (felhasználó név, regisztrációs e-mail cím, stb) azokat jelezni kell az Impresszumban található ügyfélszolgálati elérhetőségeink bármelyikén, és a rendszergazda kijavítja azt záros határidőn belül, de legfeljebb 48 óra alatt.

4.3. Fizetési lehetőségek (4.1. pontban részletesen)

• Bankkártyás fizetés (későbbiekben kerül bevezetésre)
• Közvetlen Banki Átutalás

Szállítás, csomagolás nincs.

Jelenleg nem üzemel

Adattovábbítás OTP Mobil Kft. általi kezeléséhez, bankkártyás fizetés esetén:

Tudomásul veszem, hogy az SolarMan SE. (7624 Pécs, Dr. Hal József utca 4/C) adatkezelő által a https://www.solarman.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1143 Budapest, Hungária krt. 17-19.), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, email cím.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: Simplepay adatkezelési tájékoztató.  Az adattovábbítás célja: a Felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a Felhasználók védelme érdekében végzett fraud monitoring.

Az adatok megismerésére jogosult harmadik fél (fizetési partner) pontos elérhetőségei:

·         Üzemeltető

·         OTP Mobil Szolgáltató kft

·         Székhely

·         1143 Budapest, Hungária krt. 17-19.

·         Ügyfélszolgálat:

·         ugyfelszolgalat@simple.hu +36 1/20/30/70 3-666-611

·         Cégjegyzékszám:

·         01-09-174466

·         Nyilvántartó hatóság:

·         Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

·         Adószám:

·         24386106-2-43

·         Adatvédelmi nyilvántartó azonosító:

·         NAIH-77549/2014, NAIH-95127/2016, NAIH-95128/2016, NAIH-102026

Az adatkezelés célja: Az online fizetés lebonyolítása, a tranzakciók visszaigazolása és a Felhasználók védelme érdekében végzett fraud monitoring (visszaélés-ellenőrzés), Az adattovábbítás jogalapja: a Felhasználó hozzájárulása, az Infotv. 5. § (1) bekezdése, illetve az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése, Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: Az érintett kérheti az online fizetést biztosító adatkezelőtől a személyes adatainak mielőbbi törlését. A bankkártyás fizetésnél a biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. Az Adatkezelő a Szolgáltatás igénylésével kapcsolatos információkat kapja meg a Felhasználótól, az OTP bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat, a 128 bites SSL-titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról az Adatkezelő nem értesül, azokat csak az OTP bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően az Oldal tájékoztat. A kártyás fizetéshez a böngészőprogramnak támogatnia kell az SSL-titkosítást. Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Az OTP bank rendelkezik egy 128 bites titkosítókulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A Felhasználó által használt böngészőprogram az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el az OTP bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek. Az Adatkezelő a Felhasználó kártya-, illetve az ehhez tartozó számla adatainak (pl. számának és lejárati dátumának) semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Adattovábbítás OTP Bank Magyarország általi kezeléséhez, közvetlen banki átutalás esetén:

Az adatkezelő közvetlen banki átutalás esetén a felhasználó adatait nem továbbítja harmadik fél felé, azt a felhasználó a saját bankján keresztül továbbítja az adatkezelő számlavezető fiókjához, (OTP Bank Magyarország Pécsi számlakezelő fiókja: 7633 Pécs Újmecsekalja, Ybl Miklós u. 7/3). Ebben az esetben az OTP Bank Magyarország mindenkori adatvédelmi tájékoztatója lép életbe

4.4.  A szolgáltató weboldal köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben külön megállapodtak.

5. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

5.1.  A megrendelések feldolgozása annak beérkezésétől számítva haladéktalanul megkezdődik. A megrendelés beérkezéséről a Felhasználó elektronikus úton értesítést kap.

5.2.  Az általános teljesítési határidő, a sikeres fizetésről szóló visszaigazolástól számított egy órán belül (bankkártyás fizetés), Banki Átutalás esetén a banki nyitva tartás függvényében 3 napon belül kerül számításra. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

5.3. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

5.4  A szolgáltató a megrendelt terméket (szolgáltatást) nem juttatja el a felhasználóhoz, hanem külön felületet biztosít annak eléréséhez. A felülethez csak a regisztrált felhasználó juthat hozzá, a regisztrált adataival. A Felhasználói felület harmadik fél általi hozzáférése csak a Felhasználó hibájából történhet.

6. Elállás joga

A díjak kiegyenlítése a fizetés előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható. A Vásárló a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási jogát illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a Versenyre szóló nevezési díj egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. Ebben az esetben a Szolgáltatónak nem áll módjában a nevezési díjat visszatéríteni (a verseny elmaradása esetének kivételével). Az egyéb szolgáltatások igénybevétele esetén az igényelt szolgáltatások teljesítésének megkezdése után, a felhasználó az elállási illetve felmondási jogától elesik.

7. Garancia, jótállás

A Szolgáltató vállalja, hogy a meghirdetett sportrendezvényt az ismertetett feltételek alapján megtartja. Ha előre nem látható (vis major) okokból a Verseny elmarad, úgy a Szolgáltató ennek tényéről és a nevezésének a soron következő versenyen való felhasználásának lehetőségéről a lehető legrövidebb időn belül tájékozatja a Vásárlót. Vis maiornak minősülnek a szerződés megkötése után felmerülő, rendkívüli, kivételes jellegű és előre nem látható, elháríthatatlan, a szolgáltatónak fel nem róható, általa nem kalkulálható, nem ellenőrizhető azon külső körülmények és események, amelyek nem tartoznak rendes üzleti kockázatának körébe (ilyen körülmény különösen a természeti csapás, földrengés, árvíz, háborús helyzet stb.). Virtuális Termékeinkre garanciát vállalni nem tudunk, jótállásunk csak a rendelések teljesítésre vonatkozik.

8.Panaszkezelés

Panasz benyújtása írásos formában a solarman@mecsekman.hu e-mail címre elküldve, illetve a www.mecsekman.hu/kapcsolat oldalon található űrlap kitöltésével is lehetséges. Versenyeink helyszínén felmerült panaszát megteheti a Versenyigazgatóságon, illetve bejelentheti telefonon a +36-70 / 252-0482 telefonszámon. Szolgáltató a hozzá beérkezett panaszt lehetőség szerint a leggyorsabban megvizsgálja, és 30 napon belül megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja, és a vásárló részére küldött válasz másolati példányát 3 évig megőrzi. A szolgáltató köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről – ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével – és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és – ha a panaszokat ilyen módon is fogadja – elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról. Ez az oldalunk Impresszumában található.

9. Vegyes rendelkezések

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve a Polgári perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény szerinti bíróság rendelkezik hatáskörrel és illetékességgel.

Pécs 2020. 02. 06. nap

Close Menu